Fem créixer el REPERTORI BASTONER A 4T

Durant aquestes setmanes estem preparant el repertori del Ball de Bastons que estrenarem a la festa d’aniversari de la Tordera.

De moment tenim assajat : Virolet Sant Pere, la dansa del Rogle i el Ball de la Civada que ens iniciem en aquests moments. Un treball que sembla senzill però que presenta certa complexitat, coordinació i precisió en la picada i els moviments.

Estem contents de la nostra evolució musical i instrumental. Tenim ganes de compartir aquest projecte amb l’Escola Soler de Viladrell. Així doncs, el proper trimestre farem alguna representació bastonera agermanada a una o altre escola, ja us n’informarem ben aviat!!!

Us en fem una petita mostra: RECULL FOTOGRÀFIC DELS ASSAJOS DE BALL DE BASTONS.

Bel.

Especialitat de Música.