LA CLIKA a 2n

Iniciem el trimestre amb un nou projecte musical a l’escola i tenim la gran sort de estrenar-lo nosaltres. Participarem a la Cantata “La CLIKA” el proper mes de Juny al Teatre Ateneu de Sant Celoni. Més endavant ja us confirmarem la data.

La CLIKA és un projecte socio-musical en xarxa a Catalunya, participarem amb moltes escoles que assajaran com nosaltres la cantata. Aquest curs som 250 escoles de tot el territori Català i és emocionant que representem l’escola en aquesta meravellosa aventura.

Durant aquestes setmanes ja hem estat assajant tres de les 12 cançons del projecte. Hem après la lletra, hem assajat els moviments i coreografia que les acompanyarà, hem presentat les diferents històries que presenten les cançons i hem compartit tot el treball emocional que ens desperten. Serà molt positiu que durant el segon i tercer trimestre els alumnes de 2n puguin entrar a la web de la clika i escolar i cantar les diferents cançons per reforçar la lletra, la melodia i el text.

Fins al moment hem treballat:

• La cançó dels colors presentada per l’Aran on hem treballat la importància d’assignar veu i colors descriptius a les nostres emocions per tal de compartir-les i expressar-les.
  • La cançó dels somnis presentada per la Lola, amb la que hem fet volar la nostra imaginació i ideari
  • La cançó de jo vull jugar presentada per Massin.

https://laclika.cat/    En aquest enllaç trobarem la web de la CLIKA on tindreu accés a les cançons i els diferents recursos que l’acompanyen.

https://music.cat/uploads/materials/7675/doc/dossier_de_projecte_la_clika.pdf : En aquest apartat podreu consultar el dossier presentació del projecte i dels personatges que la presenten.

Properament us compartiré un drive al correu dels vostres fills/es amb carpetes amb tot el material relacionat amb cada cançó perquè pogueu consultar i llegir les lletres, fer dictats preparats, llegir còmics de les històries, música de les cançons….

Famílies ens acompanyeu en aquesta aventura?

Bel.

Especialitat de Música.