Concert la Clika a l’Ateneu de Sant Celoni.

Divendres 13 de Maig  vam presentar el nostre concert de la CLIKA amb la resta d’escoles de la zona educativa. Va ser una experiència inoblidable plena d’emocions, il·lusió i bones sensacions. Vam tenir la gran sort de ser una de els 300 escoles que participen aquest curs al projecte. A continuació us presentem un recull de fotografies i vídeos del concert la CLIKA.

Portem gran part del curs aprenent el repertori de La Clika i per fi arriba el gran dia. Nens i nenes de més de 150 poblacions ens vam acostar als diferents teatres per a cantar i ballar plegades davant les nostres famílies, que van poder venir a veure l’espectacle com ho fèiem abans de la pandèmia.

El projecte consisteix en l’aprenentatge escolar d’una cantata, onze cançons que fomenten l’autoestima, l’amistat, la diversitat, l’ecologisme o la igualtat de gènere.. de la mà de La Clika, una colla d’amics d’una escola imaginària. Proporcionem recursos pedagògics que estructuren l’aprenentatge de les cançons i les coreografies per tal d’interioritzar l’univers que La Clika representa. Él que més atreu els petits són les cançons, composades per membres dels grups Xiula, Gertrudis o XerrameQ.

La Clika és un projecte impulsat per les Cases de la Música.  Un projecte socio-musical sense afany de lucre amb la coparticipació de la Generalitat de Catalunya, Diputacions, Ajuntaments i empreses culturals catalanes.

Sens dubte, un projecte preciós, ple de bons aprenentatges i sensacions.

Especialitat de música i tutories.