Platja de la Fosca i molt més!

I finalment va arribar el dia tan esperat…el dia de la Platja!

Aquesta sortida la teníem programada per fer-la el curs passat i pel covid va quedar suspesa, però les mestres de primer no volíem que perdessin l’oportunitat de gaudir d’un dia tan especial. Així que, finalment, dilluns passat hi vam anar i ens ho vam passar d’allò més bé.

Vam sortir amb autocar des de l’escola direcció Palamós i més concretament a una platja preciosa de la costa Brava anomenada “La Fosca”.

Allà vam poder gaudir d’estones de joc a la sorra on es van crear obres d’art, on es va aprofitar per enterrar algun pare i mare i sobretot, estones de joc dins l’aigua! Quins peixets tenim a primer!

Per dinar vam anar a una petita pineda on hi havia ombreta i allà hi vam estar fins que ens van venir a buscar amb l’autocar per tornar a l’escola.

Esperem que gaudiu de les imatges tant com vam gaudir aquell dia! Gràcies a totes i tots els acompanyants per gaudir-ne plegats també.

Però com que el final de curs ja està a la cantonada, les sorpreses i sortides no acaben aquí. Així que, aquest dimecres anem al riu, divendres arriba el circ a l’escola amb la companyia Circo Los i dimarts vinent dos grans canons d’escuma arriben a la Tordera per acabar de passar-nos-ho pipa!

Qui ens anava a dir a principi de curs que acabaríem d’aquesta manera!

Famílies, no podríem acabar el curs millor! Platja, Riu, Circ i Canons d’Escuma!