Setmana Literària

Com cada 23 d’abril arriba la festa de Sant Jordi i a la Tordera ho hem  celebrat. Durant aquesta setmana hem aprofitat per gaudir de la literatura en tota la seva essència. Hem realitzat diverses activitats i una de les més rellevants han estat els Tastets literaris. Les famílies que heu pogut i us ha vingut de gust ens heu regalat una bonica estona de teatre, narracions que ens han traslladat a mons diversos, tallers de maquillatge, manualitats… Per nosaltres sempre és un plaer tenir les famílies amb nosaltres i poder gaudir de moments educatius plegats.

La diada de Sant Jordi l’hem celebrada amb un bonic espectacle de danses (el drac ferotge, sardanes, ball de gitanes…) i batucada. Abans, hem compartit una estona de lectura de grup al pati d’infantil. A la tarda hem visionat a l’aula el correconte, Les aventures de la pallassa Maria, que hem elaborat entre tots els i les alumnes de l’escola. A P3 hem iniciat una història i s’ha anat complementant grup a grup fins a 4t d’ESO.

I, a més, al llarg de la setmana hem explicat en diversos formats i versions la llegenda de Sant Jordi.

SETMANA LITERÀRIA PALLASSES I PALLASSOS

SETMANA LITERÀRIA PIRATES