JA ARRIBA EL NADAL!

Després de moltes emocions, preparatius i descobertes a l’escola ja arriben les Festes de Nadal!

Hem gaudit realitzant tots els preparatius i decoracions tant a l’aula, com a l’ambient artístic dels passadissos, de l’Àgora i la classe. Abans, però, hem pogut gaudir de moltes sorpreses i emocions importants aquests dies que hem anat compartint plegats. El calendari d’Advent ens ha acompanyat en aquest compte enrere dels 21 dies de desembre abans d’acabar el trimestre. Cada dia hem obert un mitjó i tots els missatges, reptes, experiències i aprenentatges que ens ha portat els hem viscut amb il.lusió.

Hem après un vers de Nadal en el què ens parlava de lo essencial: l’estima, l’escolta, l’amor, de lo necessàries que són totes les rialles i petons! També hem anat a buscar el Tió a la muntanyeta del pati i l’hem portat a l’Àgora juntament amb la Tiona. L’hem tapat perquè no tingués fred i l’hem ben alimentat. Després de tota la nostra cura d’aquests dies l’hem cagat i ens ha portat un munt de sorpreses que hem rebut amb molt d’agraïment i estima.

Aquests dies màgics els hem acompanyat de visionats, cançons, danses, poemes i grans converses que ens han ajudat a compartir.

Amb totes aquestes vivències compartides us desitgem unes Bones Festes i molta salut. Feliç 2021!

PREPARANT EL NADAL, GEGANTES I GEGANTS

PREPARANT EL NADAL, CAVALLS