RACONS

A p3, fem els racons a les tardes i dos matins.  Els racons ens ajuden a organitzar l’espai i l’activitat dels nens i nenes a l’aula. Respectem la diversitat en el procés d’ensenyament-aprenentatge, els diferents ritmes, actituds i coneixements dels nens i les nenes del grup. Les activitats en els racons ajuden a la socialització, a establir lligams amb els altres, a compartir diferents observacions,  a intercanviar experiències i actuar en petit grup en les variades propostes d’activitat a l’aula.

Els racons al llarg del curs aniran variant i creixent amb la intervenció i les aportacions dels nens i les nenes.

El tipus de racons que fem són: de joc simbòlic, de construccions, d’experimentació, d’observació, de psicomotricitat fina, de llenguatge verbal, l’artístic…

“Possiblement el joc constitueixi una de les activitats més significatives de les persones” 

Gràcies al joc, l’infant pot ser l’autor del seu propi aprenentatge.

 

Racons Pallasses i Pallassos

Racons Pirates