JA TENIM NOM!

A P3 A i a P3 B per fi tenim nom! Després que cadascú, amb ajuda de la família, fes una proposta de nom per la classe, entre tots i totes hem escollit el nom que més ens agradava. Hem tingut propostes molt diferents i això ha fet que d’entrada costés una mica escollir. Per això, hem anat fent rondes eliminatòries on cadascú escollia aquell nom que més li agradava i els noms que no tenien vots o que en tenien menys, quedaven eliminats. Finalment ens hem quedat amb dos noms i hem votat per escollir-ne un, de manera que tot el procés ha estat molt democràtic i participatiu. A P3A som la classe dels Gegants i les Gegantes i a P3B som la classe dels Lleons i les Lleones i la veritat és que estem molt contents amb els resultats obtinguts. Aquests noms ens ajudaran a desenvolupar consciència de grup i sentir-nos part d’aquest, a banda que més endavant descobrirem tot allò que amaguen. Per últim, hem aprofitat també tot aquest procés per treballar aspectes matemàtics com ara el compteig, l’estadística i la representació de dades.  Aquí teniu un recull de com ha sigut el procés: