FEM RACONS A P3!

Al llarg d’aquest trimestre els Lleons i les Lleones i els Gegants i les Gegantes hem fet racons. Cada matí, després de les rutines, entre tots i totes escollim quins jocs i quines propostes farem. Sempre escollim propostes de joc simbòlic, com ara la cuineta, animals, cotxes, trens…però també gaudim de jocs de construcció. Aprofitem també per realitzar propostes artístiques com ara pintar lliurement, fer mandales amb fang i elements de la tardor, preparar el calendari d’Advent de la classe, etc.

En totes les sessions que hem fet al llarg del trimestre trobem els següents tipus de racó:

Racó de joc simbòlic: Mini mons amb propostes variades (animals, nins…), caseta/ninos, els cotxes i carreteres, trens, cuineta.

Racó de construcció:  Lego, Kapla, materials naturals i variats, blocs de fusta i/o plàstic amb diferents mides i colors.

Racó de biblioteca: Lectura de contes i llibres blancs.

Racó creatiu: Es proposa en la majoria d’ocasions produccions lliures amb diferents materials (colors, tisores, cola, pintura, colors, cartró, aquarel·les…) i en d’altres es planteja una producció més pautada.

Taula d’experimentació, observació i motricitat fina: Desgranar blat de moro, esquinçar fulles seques, enganxar gomets, plastilina, pinces i boles per agafar, fer mandales.

Seguidament, us adjuntem fotografies del 1r trimestre!