Hem anat d’excursió a Sant Cugat

Hola famílies!
El dijous passat vam anar d’excursió a Sant Cugat, on vam poder veure diferents patis innovadors. Com que estem fent el projecte sobre el nostre pati, volíem agafar idees! Primer vam anar a l’Escola Catalunya on ens van rebre els company i companyes de P5, vam esmorzar tots junts i després vam jugar amb ells i elles al seu pati! Hi havia moltes coses diferents: uns gronxadors, carretes per poder transportar materials, un túnel fet de pals i plantes, rodes enganxades al terra per saltar, una caseta de fusta, etc. Ens ho vam passar molt bé! A més, ens van fer un regal molt especial, una fotografia emmarcada de tots nosaltres. Més tard, també vam anar a veure, des de fora, el pati de l’Escola Turó de Can Mates. Després, vam dinar a un parc amb uns tobogants gegants i estructures per poder escalar, va ser molt divertit! Quan tornàvem amb l’autocar vam poder veure un altre pati des de dalt!

Hem pogut agafat moltes idees dels patis observats i tenim moltes propostes pensades!