CELEBREM SANT JORDI AMB LA SETMANA LITERÀRIA!

Hola famílies!

En arribar de les vacances de Setmana Santa ens hem trobat amb uns dies meravellosos plens d’històries llegendàries, petites manualitats i un nou ambient a l’escola relacionat amb la diada de Sant Jordi.

Hem gaudit dels tastets literaris gràcies a la participació de les famílies explicant contes. Moltíssimes gràcies, ens encanta veure-us en acció amb la passió que heu explicat les històries!

Hem fet tallers de punts de llibre o rosa, amb pintures, retalls de diari, elements de la natura…

Hem estrenat nous contes i llibres per la nostra biblioteca d’aula… Són una passada!

Hem vist una obra de teatre amb la col·laboració de les famílies ben especial! També, moltíssimes GRÀCIES!

I el dia 22, per celebrar junts amb tota l’escola el dia de Sant Jordi, vam fer una lectura col·lectiva amb els nens i nenes més grans de l’etapa de Primària, després de dos anys sense poder fer padrins de lectura. La benvinguda es va fer en diferents idiomes de nens i nenes de l’escola i vam acabar oferint un desig o agraïment pels 20 anys que aquest curs celebra la nostra escola, La Tordera.

Ha sigut una setmana especial, de moltes novetats i emocions!!!

Us volem de nou agrair a totes la participació i que seguiu gaudint cada dia amb els vostres fills i filles de la lectura i els contes!

A reveure famílies!

Aquí podeu veure les IMATGES!