INICIEM EL PROJECTE 4 CORDES A 6è

Ha arribat el moment més esperat !!! Ja podem dir que formem part de l’orquestra de corda de IE la Tordera.

Des d’un inici a l’Institut Escola el projecte  4cordes s’ha gestat com una pràctica artística assentada en el si del nostre context escolar i a través de la col·laboració entre els agents implicats ( Escola de música i l’Ajuntament de Sta. Maria de Palautordera esdevé un element clau que, d’una banda, ens ajuda a comprendre l’art i els seus processos i, de l’altra, ens genera sinèrgies que contribueixen al canvi social i la cohesió.

Estem molt agraïts de gaudir d’aquesta experiència i ens convertirem durant dos anys en uns autèntics músics.

Podeu veure una petita mostra del treball realitzat.

Especialitat de Música.

Bel.