Tercer

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de tercer!

Sortida esportiva al Sagnier

Avui els alumnes de 3r i 4t hem anat a fer una sortida al Sagnier. Hem estat tot el matí aprenent diferents disciplines; salt de longitud, salt d’altura als matalassos, atletisme, carrera d’obstacles i carreres de relleus, entre d’altres. Hem gaudit molt i ens hem sentit uns vertaders esportistes olímpics.

Sortida esportiva al Sagnier Llegeix més »

CONCURS DE SANT JORDI

L’alumnat de primària ha participat en el concurs literari i de dibuix del centre pel dia de Sant Jordi. Tots els i les alumnes han fet un gran treball mostrant la seva part més creativa. Tant els dibuixos,com les poesies i contes inventats han estat genials! Els treballs han estat exposats a l’entrada de l’escola

CONCURS DE SANT JORDI Llegeix més »

Sortida al salting!

La nostra escola premia a tots els nens i les nenes que s’han esforçat molt durant aquest trimestre tan llarg. Molts alumnes han treballat molt, han après moltes coses, han fet les feines, han tingut un bon comportament…entre moltes altres coses i per això els mestres han deixat que escollissin una super sortida. I sabeu

Sortida al salting! Llegeix més »

Fem la MONA DE PASQUA

Arriben les vacances de setmana santa i nosaltres no marxem sense fer la nostra mona. El divendres 12 tota l’escola va fer la seva mona. Ens encanta posar xocolata, els lacasitos, ous i plomes! Mireu com hem gaudit!      

Fem la MONA DE PASQUA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut