Sisè

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de sisè!

Cantem a la cantata!!!

El dia 10 de maig després d’una setmana molt intensa amb les proves de competències bàsiques, els alumnes de sisè van anar al complex esportiu Julio Méndez a fer la cantata. On tots els alumnes de sisè del Prat de Llobregat realitzen una cantata conjunta que va ser molt emocionant. Aquest any es titulava “Radio

Cantem a la cantata!!! Llegeix més »

Anem al teatre L’artesà

El passat dilluns 13 de maig els alumnes de sisè van poder gaudir d’un gran espectacle de dansa combinat amb futbol, anomenat la partida, al teatre remodelat de L’artesà. Ho varen passar d’allò més bé!! Aquí els podeu veure desprès de l’actuació.

Anem al teatre L’artesà Llegeix més »

CONCURS DE SANT JORDI

L’alumnat de primària ha participat en el concurs literari i de dibuix del centre pel dia de Sant Jordi. Tots els i les alumnes han fet un gran treball mostrant la seva part més creativa. Tant els dibuixos,com les poesies i contes inventats han estat genials! Els treballs han estat exposats a l’entrada de l’escola

CONCURS DE SANT JORDI Llegeix més »

Sortida al salting!

La nostra escola premia a tots els nens i les nenes que s’han esforçat molt durant aquest trimestre tan llarg. Molts alumnes han treballat molt, han après moltes coses, han fet les feines, han tingut un bon comportament…entre moltes altres coses i per això els mestres han deixat que escollissin una super sortida. I sabeu

Sortida al salting! Llegeix més »

Fem la MONA DE PASQUA

Arriben les vacances de setmana santa i nosaltres no marxem sense fer la nostra mona. El divendres 12 tota l’escola va fer la seva mona. Ens encanta posar xocolata, els lacasitos, ous i plomes! Mireu com hem gaudit!      

Fem la MONA DE PASQUA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut