Primer

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de primer!

SORTIDA DE LA TARDOR

Fa uns dies els infants d’infantil i primer van anar a la Casa de Colònies Viladoms de Baix per fer la sortida de la tardor. Allà els van rebre els nebots de la Castanyera i vam poder gaudir d’activitats i històries molt divertides: van construir una caseta pel ratolí Martí amb elements del bosc, van […]

SORTIDA DE LA TARDOR Llegeix més »

Anem al mercat!!!

El dilluns passat els nens i les nenes de I-5 i 1r van poder aprendre i gaudir a través l’activitat “Anem al mercat” amb la Marina, l’educadora que va venir a l’escola del Programa Compartim un futur de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB). Durant aquesta estona van aprendre la diferència entre el supermercat i el

Anem al mercat!!! Llegeix més »

L’arbre de les emocions

Les nenes i nens de primer molts dies pengen fulles a l’arbre de les emocions. I preguntareu: per què? Doncs potser un dia venim molt contents o contentes o tristos o nerviosos o nervioses i aquesta emoció no ens deixa estar bé a l’aula amb els nostres companyes i companys i no ens deixa aprendre

L’arbre de les emocions Llegeix més »

Projecte “Els Conills”

El passat 28 de febrer el grup de Primer de primària va presentar el seu projecte sobre els conills. Al llarg de tot el projecte hem après moltes coses sobre els conills i les vam explicar a les famílies que ens van acompanyar en la presentació, i després amb els grups de I3, I4, I5,

Projecte “Els Conills” Llegeix més »

Palau de la música

Les nenes i els nens d’infantil i primer hem anat d’excursió a veure el Trencadís de cançons! Hem vist tres elements arquitectònics ben característics del Palau –la donzella de la façana, les palmeres semivoltes i el cavall alat del segon pis–, tots ells personificats dalt de l’escenari, s’han convertit en els protagonistes d’aquest concert. Mitjançant

Palau de la música Llegeix més »

Un món de cartró

Dilluns passat els infants de I5 i 1r. van anar al Teatre de l’Artesà i van viure una aventura amb “un món de cartró”. Ells i elles van ser els protagonistes de la història durant la qual mitjançant la música, dansa i moviment es van endinsar en un món imaginari… van construir ciutats, van descansar,

Un món de cartró Llegeix més »

Fem teatre!!!!

Els dilluns al matí els grups d’infantil i 1r de primària fem teatre!!! Durant aquesta estona fem diferents activitats, per exemple: creem histories amb ninos de dit, fem jocs per treure la vergonya, treballem la imaginació, el llenguatge… Les activitats son variades i molt divertides però les sessions sempre comencen amb una cançó que, poc

Fem teatre!!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut