Portada

Sortida cohesió 1r d’ESO

L’alumnat de primer d’ESO de l’Institut Escola del Prat ha realitzat la sortida de cohesió del primer trimestre. L’activitat s’ha dut a terme a l’escape room “La Mina”, a l’Hospitalet de Llobregat, on s’ha treballat la cooperació per superar amb èxit les diferents proves proposades. L’experiència ha estat molt positiva i ha quedat temps de

Sortida cohesió 1r d’ESO Llegeix més »

Som els Cocodrils!!

Els infants d’I5 han començat un nou curs amb les mateixes ganes de jugar, aprendre i passar-ho molt bé! Aquest any, han escollit conjuntament el nom de la classe i han decidit anomenar-se “Els Cocodrils”. Benvinguts, Cocodrils, a un nou curs a l’Institut Escola del Prat!

Som els Cocodrils!! Llegeix més »

Iniciem un nou camí!

L’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Escola del Prat ha començat una nova etapa amb il·lusió, ganes de descobrir i, també, una mica de nervis. Els primers dies han servit per familiaritzar-se amb l’institut i començar a entendre com funciona aquesta nova fase. Començar la secundària és un pas important. És moment de créixer, d’aprendre

Iniciem un nou camí! Llegeix més »

Dinàmiques de cohesió a 2n d’ESO: una aposta per la convivència

Aquest trimestre, a 2n d’ESO hem començat a posar en pràctica les dinàmiques de Paco Cascón, especialista en educació per la pau i resolució de conflictes. L’objectiu és clar: millorar la cohesió de grup i fomentar un bon clima de convivència a l’aula. Les primeres sessions han servit per treballar la comunicació, la confiança i

Dinàmiques de cohesió a 2n d’ESO: una aposta per la convivència Llegeix més »

2n d’ESO comença el curs amb ganes

L’alumnat de 2n d’ESO ha iniciat el curs amb ganes de retrobar-se, compartir experiències i afrontar nous reptes. Els primers dies han servit per reconnectar amb els companys i companyes, conèixer l’organització del grup i familiaritzar-se amb els espais del centre. Aquest nou curs es presenta com una oportunitat per consolidar aprenentatges, créixer personalment i

2n d’ESO comença el curs amb ganes Llegeix més »

Benvinguts a 2n!!

Comencem l’escola amb molta emoció i ganes! El canvi d’edifici ha suposat una transformació important per a l’alumnat, que ja ha pogut explorar les noves aules i els espais del centre dels grans. Aquesta nova etapa es viu amb il·lusió i motivació. Tenim per davant un curs ple d’aprenentatges, descobertes i moments compartits que, sens

Benvinguts a 2n!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut