Secundària

🕊️ Dia de la Pau

L’alumnat de totes les etapes del centre ha participat en les activitats de commemoració del Dia de la Pau, una jornada dedicada a reflexionar sobre la convivència, el respecte i la resolució pacífica dels conflictes. Al llarg del matí s’han dut a terme diverses propostes compartides que han afavorit la participació i el treball conjunt.

🕊️ Dia de la Pau Llegeix més »

🎬 Cinefòrum en anglès: aprendre idiomes a través del cinema

L’alumnat de 2n d’ESO continua aquest trimestre amb el cinefòrum en anglès, una activitat iniciada el trimestre passat que ha tingut una acollida molt positiva. La proposta consisteix a veure pel·lícules en versió original anglesa amb subtítols en català o castellà, una manera atractiva i efectiva d’integrar la llengua en el dia a dia i

🎬 Cinefòrum en anglès: aprendre idiomes a través del cinema Llegeix més »

🤸🏻UNA EXCURSIÓ CAP PER AVALL!

Els estudiants de 4t de l’ESO —juntament amb un company de 2n— han gaudit d’una sortida lúdica pel seu bon desenvolupament durant aquest primer trimestre.   Futbol, jocs de realitat augmentada, acrobàcies, tombarelles, tirolina… El matí de divendres s’ha passat d’un salt mentre els nostres alumnes es divertien al parc de llits elàstics. Quina bona

🤸🏻UNA EXCURSIÓ CAP PER AVALL! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut