Nom de l'autor: Irene Vilaplana

Primers dies a l’escola!!

Bona tarda! Aquest és el nostre primer any a l’Institut Escola! Per aquest motiu estem aprofitant aquests dies per conèixer les mestres, els companys i els espais! A més a més, estem jugant i ens ho estem passant molt bé! Som supervalents i gairebé no plorem, feliciteu-nos 🙂  

Primers dies a l’escola!! Llegeix més »

La granja de Molins!

Els alumnes d’infantil i primer vam passar un fantàstic dia a la granja de Molins. Vam anar cantant a l’autocar i quan vam arribar vam esmorzar tots junts. Després vam fer dos grups i vam començar la visita i vam veure tots els animals. Pregunteu quin és el que més els hi va agradar, segur

La granja de Molins! Llegeix més »

Excursió al teatre!

Els nens i nenes de p3–p4 i 1r vam anar a veure la representació que van fer sobre el projecte Educació per a una mobilitat segura. Ens ho vam passar molt bé, vam pujar al metro i a més a més vam jugar una estona al parc. Us deixem un vídeo perquè gaudiu del nostre dia!!

Excursió al teatre! Llegeix més »

ROBÒTICA P3-P4

A la classe de les zebres i els micos han arribat les beeboots! Estem aprenent com funcionen i hem començat a fer línies amb elles!  Us deixem un petit tastet en aquest vídeo!

ROBÒTICA P3-P4 Llegeix més »

Ocells piulen

Bon dia! Els nens i nenes de p3, p4 i p5 vam anar al parc a fer l’activitat dels ocells piulen! Vam descobrir els seus nius, les seves plomes i el seu cant! A més a més, vam escoltar el conte del Pol el pardal i vam veure un munt d’ocells al parc. Ens ho

Ocells piulen Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut