octubre de 2023

Comencem els grups interactius

A sisè de primària ja hem començat a realitzar les sessions de grups interactius, on intentem que l’alumnat sigui més autònom i s’ajudin entre ells i elles. L’alumnat es mostra motivat i molt actiu a l’hora de realitzar cadascuna de les activitats. Esperem poder comptar pròximament amb alguna persona voluntària que ens ajudi en la […]

Comencem els grups interactius Llegeix més »

Comença la cantina!!!

Des del passat dia 2 d’octubre ja tenim cantina a l’escola. A l’hora del pati ja podem esmorzar un entrepà o bikini i prendre una beguda fresca a l’espai reservat per a això. La cantina es gestionada per l’alumnat de 4t d’ESO i els beneficis seran destinats a finançar el viatge de final de curs.

Comença la cantina!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut