Sortida al Cosmocaixa
El passat divendres 12 de maig els nens i les nenes d’, infantil i 1r. Van visitar el Cosmocaixa. A més de gaudir de les propostes del museu van fer el taller: Que mengen els animals? I van aprendre moltes curiositats dels animals.
Sortida al Cosmocaixa Llegeix més »







