gener de 2017

Som Camarlencs Reials!!!

Bon dia nens i nenes de la classe de 1r. Recordeu que avui quan aneu a veure la Cavalcada dels Reis Mags, heu de portar la vostra xapa i globus de Camarlencs, tal i com us van explicar els camarlencs reials el dia que ens van visitar a l’escola.  NO US OBLIDEU!! Que els reis

Som Camarlencs Reials!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut