2015

Visita a la granja

El passat 5 de juny els alumnes d’infantil vam anar d’excursió a la Granja de Castellví, amb Molins de Rei. Vam passejar en poni i vam veure molts animals… gallines, galls, ànecs, oques, conills. Ens ho vam passar d’allò més bé!!

Visita a la granja Llegeix més »

Experiments a 5è

Durant el segon trimestre, els alumnes de 5è de primària hem fet el Projecte de la Ciència. Ens ha agradat molt aprendre coses de ciència, però sobretot…ens ha agradat molt fer experiments.  QUÈ ÉS LA CIÈNCIA

Experiments a 5è Llegeix més »

Inicial en 3D

Els alumnes de 2n d’ESO a Plàstica, han realitzat la seva inicial en 3D, en volum. L’han elaborat amb cartró i l’han decorat amb papers decoratius de scrapbooking.

Inicial en 3D Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut