Tarda de projectes públics

Benvolgudes famílies,

Us volem informar que la tarda del dimarts 4 de juny estarem de presentació de projectes i ens agradaria que ens hi acompanyessiu perquè volem que sigui un acte de comunitat educativa. El dilluns que ve us compartirem un cartell informatiu amb tots els esdeveniments detallats per horari i grups.

De moment, informar-vos que:

De 14:30 a 16:00 hi haurà una fireta de projectes a la Plaça Major on tots els cursosd’infantil i primària tindran assignat un espai i presentaran els seus projectes de classe.

De 16:00 a 17:30 al teatre Catalunya una selecció d’alumnat d’ESO de cada curs exposarà els seus projectes lliures d’aquest 2n quadrimestre. Aquesta setmana, en horari lectiu, tot l’alumnat d’ESO haurà fet les seves presentacions a nivell intern i el professorat en seleccionarà 4 de cada nivell per fer la presentació pública al Catalunya.

Us hi esperem!

Atentament,