Final Rock in

L’alumnat de 6è de primària i d’ESO de l’IE Barnola participa del projecte Rock in, de la xarxa de Cases de la Música.

Rockin és un projecte innovador de formació musical dirigit als centres educatius de secundària. Proporciona un entorn equipat amb els principals instruments de música moderna (guitarra, baix, teclat i bateria), a més de programari i videojocs educatius que faciliten l’aprenentatge autònom, com ara Synthesia, Drumtutor i Rocksmith. Tot això es realitza respectant el ritme de cada usuari i amb l’assessorament d’un acompanyament expert. Els usuaris aprenen a tocar un instrument, compondre cançons, tocar en grup i actuar en directe!

El dia de 7 maig, al Local Catalunya d’Avinyó, vam celebrar la semifinal del projecte Rockin, de la qual van ser escollits dos grups musicals formats pels nostres alumnes de 6è i 1r d’ESO per representar-nos a la final.

El divendres 24 de maig s’ha celebrat al Passeig del Riu de Manresa, en el marc de la Festa del Riu, la final del projecte.

Han participat 2 grups de cada centre educatiu: l’Institut Manresa Sis, Institut Gerbert d’Aurillac de Sant Fruitós de Bages i l’Institut Escola Barnola d’Avinyó.

El primer classificat ha estat un dels grups de l’Institut Manresa Sis i el segon i tercer classificat han estat els dos grups de l’Institut Escola Barnola d’Avinyó.

S’adjunta el cartell de la Festa del riu: Festa del riu