SORTIDA PER DIJOUS GRAS

El passat dijous 24 l’alumnat de l’institut Barnola van anar a fer una excursió al bosc

L’alumnat va fer una excursió a la “Granja dels conills” caminant per celebrar el dijous llarder. Tota l’escola va portar a terme diferents sortides pel poble i els nois i noies de secundària no van ser una excepció.

La sortida va ser des de les 11’30 fins a les 13 hores; en aquella estona van tenir temps, d’anar, tornar i fer una gincama fotogràfica per grups i parelles, el que havien de fotografiar era: una forma rodona, una forma quadrada, una forma rectangular, una foto amb molts colors, una foto amb un sol color, una foto en blanc i negre, un núvol, un ésser viu, una combinació de natura i civilització, un cartell, un moviment, un esmorzar, una llum i una selfie.

Les fotos del grup guanyador es penjaran a la web i a les xarxes socials de l’IE, el divendres a la tarda l’alumnat presentarà les seves fotografies al grup classe i la parella/grup que hagi fet les fotos més creatives i originals seran els/les guanyadors/es i les seves fotografies seran penjades al blog i tothom les podrà admirar.