Representació del Conte de Nadal

El dimecres 20 de desembre al matí i a la tarda farem la representació del CONTE DE NADAL a càrrec dels alumnes de 6è i la col·laboració de la resta d’alumnes de l’escola. Les dues sessions que farem estan obertes a les famílies:

• Lloc: Local Catalunya.
  • Dia: Dimecres 20 de desembre
  • Horari: A les 9:30 i a les 15:00h
  • Preu: 2’5 €*

*Els diners de l’entrada aniran destinats a reduir el preu de les sortides dels alumnes de l’escola.

Entrades anticipades: com l’any passat, es reservaran 2 entrades per família fins al dia 12 de desembre. A partir del dia 14 es posaran a la venda les entrades no venudes i les reservades. Es poden venir a comprar entrades anticipades:

• Els dimarts i dijous 28 i 30 de novembre i 5 i 12 de desembre.
  • A partir del 14 de desembre en dimarts i dijous es podran venir a recollir les entrades reservades i/o sobrants.

Horari de venda: de 9 a 1 i de 3 a  2/4 de 5 al despatx de l’escola (demanar per la Maribel).

Us agrairíem que aquelles famílies que us vagi bé de venir tant al matí com a la tarda, escolliu l’opció de matí, doncs preveiem més afluència de públic a la tarda.