Concurs artístic de Nadal

Com cada any i per aquestes dates, us animem a participar amb la col·laboració de tots els membres de la família en una obra artística. Enguany la pregunta que ha de respondre  aquesta obra és:

Quina paraula descriu per a vosaltres l’educació?

Amb totes les paraules construirem un gran mural al vestíbul de l’escola. La mida del disseny ha de ser 65 x 25cm (llargada x amplada). Deixeu volar la imaginació perquè podeu fer servir qualsevol suport: paper, cartró, fusta, ferro, roba, ceràmica, etc. Poden ser lletres cosides, dibuixades, fotografiades, etc. I la paraula pot ser en l’idioma que vosaltres escolliu (català, castellà, anglès, àrab, etc).

Podeu fer entrega de l’obra, a la conserge de l’escola, la Roser, fins el dilluns, dia 11 de desembre.

Moltes gràcies. Estem expectants per gaudir de les vostres obres!