Què cal tenir en compte per triar escola?

Triar escola per al vostre fill o filla no és una decisió fàcil, perquè cal tenir en compte algunes qüestions per prendre la millor decisió per al seu futur. A l’escola passarà gran part de la seva infantesa i cal que s’hi trobi a gust. Per això, abans de començar el procés de preinscripció i matrícula és el moment de pensar i decidir quina escola triar per als vostres fills i filles. En aquest sentit, és convenient informar-se i documentar-se per escollir el centre educatiu que més s’ajusti a les vostres expectatives i que considereu que s’adapta millor al vostre fill o filla.

A continuació us enllacem amb la pàgina web del Departament d’Educació, on podeu obtenir ajuda concreta: https://educacio.gencat.cat/ca/arees-actuacio/families/families-escola/escolaritat/triar-escola/index.html