Posem cara a la salut mental- La Marató

La Fundació Setba, Cal Gras i Ajuntament d’Avinyó organitzen una enganxada fotogràfica participativa amb entitats de salut mental i alumnes de l’Institut Escola Barnola per La Marató de TV3.
L’acció, que rep el nom de “Posem cara a la salut mental”, consisteix en l’enganxada d’uns 30 retrats a mida real del fotògraf Oriol Segon Torra de persones que conviuen amb trastorns mentals i que han participat en el projecte “Natura és Cultura” de la Fundació Setba.

El divendres, 17 de desembre, l’alumnat d’ESO ha començat l’enganxada en un mur del carrer Girona. Diumenge, 19 de desembre, a partir de les 11h continuarà l’acció. Us animem a participar.

Veure fotos: Murs amb retrats