Jornades

20170114_114805L’Equip Directiu de l’escola segueix amb atenció l’efervescència de canvi educatiu que viu el país. Aquest dissabte, 14 de gener, hem gaudit, per una banda,  amb una visita al SINS Cardener (St. Joan de Vilatorrada).

Aquesta visita s’emmarca en el curs Escoles Singulars, apropant-nos a diferents experiències innovadores dutes a terme per centres educatius de dins i fora del territori i conferències que es porten a terme a la Facultat de Ciències Socials de Manresa.
També hem assistit a  la jornada que ha tractat “Els pilars del sistema educatiu” i “L’arquitectura del sistema educatiu”, organitzada pel Consell Escolar de Catalunya en el marc del debat Ara és demà.