ELS ALUMNES DE PRIMER CONTROLEN

per Oleguer Casajuana (1r d’ESO, Pla d’Acció “Periodistes de la SINS”)
 El passat 27 d’abril els alumnes de primer de la SINS Cardener van anar a l’Espai Jove a una xerrada sobre les drogues que portava per títol “Controles?” i que organitzava… Llegeix més»

Preinscripció i Matrícula Curs 2018-2019

Publicació d’admesos (als taulells d’anuncis del centre)
12 de juny

Del 21 al 27 de juny

PREINSCRIPCIÓ 2018-19. INFORMACIONS
El període per realitzar la preinscripció és del 13 de d’abril al 24 d’abril de 2018, ambdós inclosos.

HORARIS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC

Horaris de PREINSCRIPCIÓ:

Per demanar informació o entrevistar-se amb l’Equip Directiu:
Llegeix més»

Fem Òpera!

FEM ÒPERA!
Crònica per Iris Alsina (Pla d’Acció “Periodistes de la SINS!”)

El passat divendres 13 d’Abril alguns alumnes de primer i segon d’ESO de la SINS Cardener vam anar al Teatre Kursaal de Manresa a cantar.
Aquesta activitat es fa cada any i ajunta a alguns instituts… Llegeix més»

Vols formar part de la TRIBU? #SINSTribe

La SINS Cardener hem començat recentment el projecte #AgileSinsTribe. La idea és fruit de la col·laboració entre l’empresa Inn-Be i la SINS Cardener. L’empresa Inn-be, @innBecom, està especialitzada en crear equips i comunitats que es fonamentin en el grup, en la cooperació, l’esforç i la… Llegeix més»

Informacions de darrera hora

Benvolgudes famílies,
Haureu rebut tots un email amb les informacions de darrera hora.
Llegiu-lo amb atenció.
Qualsevol dubte podeu consultar-nos a l’email de centre a8066322@xtec.cat

L’Equip Directiu de l’Institut Cardener

Informació 2-oct i 3-oct

Benvolguts i benvolgudes,

Ens dirigim a totes les famílies, donades les preguntes que estem rebent, per informar-vos que demà dilluns 2 d’octubre el centre obrirà les seves portes.

Aprofitem per informar també que per dimarts dia 3 d’octubre de 2017 hi ha una vaga general per sindicats i… Llegeix més»

Inici de curs el dijous 14 de setembre

Benvolguts/des,
Us comuniquem que per motius aliens al centre les classes del curs 17-18 començaran el proper dijous 14 de setembre de 2017.
L’horari que es farà dijous 14 serà de 9:30h a 11:30h.
Divendres 15 de setembre ja es començarà amb l’horari habitual de 8 a 14:50h.

Gràcies i… Llegeix més»

Calendari de Recuperacions de Setembre.

Benvolguts/des,
Us informem dels horaris de les Recuperacions de Setembre de 2017. Totes les proves i entregues de dossiers i feines de recuperació es realitzaran el divendres 1 de setembre en els horaris que s’especifiquen més avall.
NOTA: En aquells plans d’acció en què no s’hagi concretat una via… Llegeix més»