Hack The School

Vídeo amb presència de l’Escola Barnola

La Jornada final del Projecte Hack The School 2016-2017 es va dur a terme dia 17 de juny de 2017 a Barcelona, i l’Escola Barnola hi va ser present. Convençuts de que repensar els espais escolars és central per la transformació educativa que estem vivint, Hack The School, espais per aprendre i conviure, va néixer com una aposta per reflexionar i experimentar amb la reorganització i transformació dels espais escolars com a element catalitzador d’un canvi més profund, tant a nivell educatiu com a nivell comunitari.
Aquesta trobada va voler ser un espai d’intercanvi de bones pràctiques, d’aprenentatges i solucions que els centres han desenvolupat amb la involucració de la comunitat educativa. També volia ser un espai de reflexió i treball que va comptar amb la conferència de Maria Acaso “Idees per dissenyar espais d’aprenentatge i convivència” i tallers participatius. Durant la jornada es va aprofitar per lliurar els premis a les experiències més prometedores.