Fase executora del projecte del pati

Com ja sabeu, el curs passat, es va portar a terme un projecte comunitari de millora del pati, amb les següents actuacions més rellevants:

• Presentació del projecte al programa Hack The School (Fundació Jaume Bofill). A partir d’aquí, en ser seleccionats entre les 30 millors escoles, el reconeixement consistia en l’assignació d’un arquitecte que ens va acompanyar durant el curs en l’elaboració del projecte, creat a partir de les idees dels alumnes, famílies i mestres.
  • L’Ajuntament d’Avinyó va impulsar un procés de participació ciutadana, els Projectes participatius, a través dels quals els veïns i veïnes d’Avinyó proposaven i decidien, per votació, en què i com s’han d’invertir els 25.000 € que el municipi aportava per al projecte. En aquest cas, el projecte de pati el va presentar l’AMPA de l’Escola i va ser el més votat.

A partir d’aquí, des de l’estiu i fins a l’actualitat, la feina que s’ha realitzat és la coordinació entre direcció de l’escola i els serveis tècnics de l’Ajuntament, per escollir els materials entre els diferents pressupostos que s’han sol·licitat.

Ens aquests moments, ja ens trobem en la fase executora, i us volem demanar de nou la vostra col·laboració. Per això, necessitem persones que tinguin ganes de dinamitzar els processos que resten: embellir les casetes, dissenyar i crear panells d’experimentació i musicals, pintar…

Demanem a totes les persones que teniu ganes de culminar el projecte que us poseu en contacte a través d’algunes de les diferents vies:

• Anotar-ho a l’agenda del vostre fill/a.
  • Per correu electrònic: a8000323@cat