Festa de la castanyada

Avui en el Baldomer estàvem de celebració de la castanyada!!!

Durant el matí els grans de l’escola (alumnes de l’ESO) han vingut a la comunitat de petits per explicar-nos el conte de la castanyera i realitzar diferents tallers molt divertits: elaborar carabasses de paper, pintar cares de Halloween i cuina terrorífica. Després també hem tingut un altre visita molt especial la de la Maria castanyera que ens ha donat moltes castanyes de la muntanya, hem elaborat uns panellets boníssims i com a colofó a la tarda, hem gaudit d’un berenar i una gran festa organitzada per la nostra AFA. Un dia ple d’activitats molt especials que hem gaudit moltíssim!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *