Menjador escolar

A l’institut-escola Baldomer Solà tenim la gran sort i meravellós luxe de tenir un menjador amb cuina pròpia.

El preu és el fixat pel Departament d’Educació, que inclou el cost de l’àpat, el monitoratge i l’IVA. Enguany és de 6’20€ /dia i disposem de tres varietats diferents.

• Menú general
  • Menú sense carn
  • Dieta específica per l’alumnat que ho necessitin: dieta tova, al·lèrgics…

El temps de migdia és un servei no obligatori per l’alumnat on s’hi inclou tant l’àmbit alimentari com els hàbits a taula. A més es fa activitats d’esbarjo dirigides i lliures.

Els tiquets de menú de l’alumnat esporàdic els heu de comprar directament al menjador. L’alumne o alumna que es quedi al menjador haurà de donar els tiquets al seu tutor o tutora a les 9 del matí.

Els usuaris habituals del menjador, el dia que no es quedin a dinar, és imprescindible que portin un nota signada pel pare, mare o tutor legal, per tal de poder sortir de l’escola. En cap cas es permetrà la sortida del centre si no existeix aquesta autorittzació.

El menú del nostre centre és el següent. Cada mes s’inicia el menú de nou des de la primera setmana.

1a. Setmana
2a. Setmana
3a. Setmana
4a. Setmana