Dia de la Pau

Des del 1964 cada 30 de gener (data de l’aniversari de la mort de Gandhi) se celebra el dia escolar de la no-violència i la pau. Des de l’escola hem commemorat aquesta data amb diverses activitats internivell. Concretament, la comunitat de petits i grans han elaborat un bonic mural d’unes ales que simbolitzen el colom de la pau. Per altra banda, mitjans i joves han format paraules amb el seu cos on han representat diferents mots de concòrdia.

Una experiència única per tot l’alumnat que han gaudit compartint entre les diferents comunitats, fomentant valors com la col·laboració, la solidaritat i el respecte mutu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *