Videoclip contra el masclisme – “valora el que tens al costat”

No cal entradeta ni presentació… Si a l’ESO tenim unes cracks es diu i no passa res!

Us presentem el videoclip que han fet les alumnes de l’ESO en el marc de la setmana reivindicativa del 8 de març, en defensa de la igualtat i per a l’eradicació de tot tipus de discriminacions de gènere, sexe i afectivitat. Aquest projecte ha estat desenvolupat amb l’Escola Popular itinerant de versembrant i gràcies al suport d’Òmnium Cultural Badalona-Barcelonès Nord.

Endavant les estrelles que ens emocionen, ens fan felices i sentir orgulloses!

1. Pilar Olivares

Voldria felicitar les noies, els nois i els docents que han portat a terme aquesta feina. El missatge és molt fort i contundent, com ha de ser. I imagino tot el treball que hi ha al darrera, amb l’esforç inclòs. Un resultat fantàstic. Enhorabona a tot l’equip de 1r d’ESO!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *