Ús social del centre: Activitats extraescolars

— A conseqüència de la COVID 19, les activitats extraescolars aquí descrites poden patir modificacions —

Les activitats programades al Centre per aquest curs, fora de l’horari escolar, són les següents:

• Activitat esportiva de futbol per 4 grups: de dilluns a dijous de 17 a 18:30 (dilluns i dimecres els alumnes de cicle inicial i cicle mitjà, dimarts i dijous els alumnes de cicle superior. Els divendres per la tarda i/o els dissabtes es fan partits de competició. Comença el 05.10.15 i acaba el 28.05.2016. L’escola també cedeix lavabos i vestuaris. El Consorci Badalona-Sud és qui subvenciona aquestes activitats esportives.
  • Escola de futbol pels alumnes del nostre centre i nens i joves de la zona: dilluns i dimecres Juvenil de 18 a 20 i dimarts i dijous dos grups femenins: el primer de 18 a 20 i el segon de 20 a 21:30. L’escola cedeix, a més de les pistes, vestuaris, lavabos i gimnàs. La data de començament és el 29.09.2015 i la d’acabament el 29.05.2016. Aquesta activitat està gestionada per Cali Zor.
  • El Centre Obert Casal d’Infants del Raval ofereix activitats de reforç i de lleure per alumnes de P3 a 6è. Inici activitats el 6.10.2015 i finalització el 29.05.2016. La franja horària és de 17 a 18:45 tots els dies de la setmana. A Parvulari aquesta activitat es comparteix amb l’escola Josep Boada. Els espais cedits són aules de la planta baixa, menjador i una aula de cicle superior.
  • L’activitat extraescolar de xinès continua fent-se els diumenges de 11:30 a 16. Obert a l’entorn del barri.
  • Activitats que pugui realitzar l’AMPA al llarg del curs fora de l’horari escolar. Cedint espais com pistes i lavabos.
  • Casal de vacances escolars (Nadal, Setmana Santa, Estiu…) que sol·licitin les entitats esmentades anteriorment.
  • Hort del centre cedit a l’institut SI Badalona dos dies a la setmana en horari escolar.
  • Hort comunitari. Obert per les diferents institucions de la zona (Cointegra, Bètula, Llar de malalts mentals i físics Josep Padrós, associacions, col·lectius i centres de la zona) tant en horari escolar (inclòs el centre) com fora de l’horari lectiu. Hi haurà un responsable d’aquest hort que pertany al Consorci Badalona-Sud.