Portes obertes a l’IEBS del 17 al 24 de febrer de 2022

Ja tenim aquí les jornades de portes obertes per a les famílies que desitgin matricular a les seves filles i fills en el nostre estimat Institut Escola Baldomer Solà.

El procediment per participar-hi és molt senzill, cal trucar al 93 397 61 50 per reservar hora entre les 09:30h i les 13:00h del matí o a les tardes de 15:30h a 16:00h.

Com ja sabeu des del 2019 som institut escola i abastem totes les etapes de l’educació obligatòria (des d’Infantil, amb 3 anys, fins a 4t d’ESO). En aquests anys ens hem posicionat com un centre de referència en transformació educativa.

Estarem encantades i encantats de rebre-us i ensenyar-vos tant les instal·lacions com la metodologia que fem servir per ensenyar a les nostres alumnes.

Benvingudes i benvinguts al Baldomer!

PUERTAS ABIERTAS en el IEBS del 17 al 24 de febrero de 2022

Ya tenemos aquí las jornadas de puertas abiertas para las familias que deseen matricular a sus hijas e hijos en nuestro querido Instituto Escuela Baldomer Solà.

El procedimiento para participar es muy sencillo, hay que llamar al 93 397 61 50 para reservar hora entre las 09:30h y las 13:00h de la mañana o por las tardes de 15:30h a 16:00h.

Como ya sabéis desde 2019 somos instituto escuela y abarcamos todas las etapas de la educación obligatoria (desde infantil, con 3 años, a 4o de ESO). En estos años nos hemos posicionado como un centro de referencia en la transformación educativa.

Estaremos encantadas y encantados de recibiros y enseñaros tanto las instalaciones como la metodología que utilizamos para enseñar a nuestro alumnado.

¡Bienvenidas y bienvenidos al Baldomer!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *