Tinguem cura del Planeta – Jornada de Jocs

Aquest curs hem fet una altra jornada de jocs amb tot l’alumnat i professorat de primària, música i dansa, amb la finalitat de poder-nos conscienciar sobre la manera de com tenir cura del nostre malmès Planeta, dintre el nostre dia a dia i entendre millor per què d’aquest canvi climàtic que s’està produint.

“Tinguem Cura del Planeta” ha estat el motiu escollit  per realitzar la Jornada de Jocs d’aquest curs amb els alumnes de primària.

Tots els grups creats per afrontar aquest repte, van dur a terme diferents activitats que giraven al voltant de diferents problemàtiques que s’han d’afrontar com a societat per fer més sostenible el nostre planeta i revertir-ne el canvi climàtic el qual està patint de fa molt temps.

Aquests blocs que van treballar mitjançant el joc, van ser: La Reinterpretació, l’Experimentació, els Desastres Naturals, la Neteja dels Mars, Salvem el Planeta, el Reciclatge, les Illes i els Plàstics i la Reutilització.

JornadaJocs_vídeos de IEA Oriol Martorell

Tots els alumnes, dels més petits fins als més grans, van gaudir d’una jornada de jocs en la qual van poder experimentar i entendre per què es produeixen aquests canvis climàtics, i quines són les conseqüències per al planeta, i quins actes podem fer per poder-los revertir i que estiguin en les nostres mans poder-los fer.

“Els petits canvis són poderosos” Tinguem cura del Planeta!