Aules obertes

Us deixem les AULES OBERTES’ perquè pugueu veure i descobrir, de primera mà, com es treballa a dintre les classes d’Instrument, Música de Cambra, Llenguatge Musicali conèixer a professors i alumnes, amb els quals podreu esvair tots els dubtes que tingueu respecte als ensenyaments integrats de música.

A més, podreu veure i conèixer el centre i els seus espais, i copsar quin és l’ambient de treball que s’hi respira, amb l’activitat que en aquell moment es doni al centre, amb la integració de la música i la dansa, la qual cosa farà que gaudiu d’un ambient artístic que difícilment podreu trobar en altres àmbits.

A QUI VA DIRIGIT

Les AULES OBERTES van destinades als alumnes que volen presentar-se a les Proves d’Accés al Grau Professional de Música integrat amb l’ESO i el Batxillerat, en qualsevol de les especialitats que oferim al centre.

Ara mateix, les sessions d’Aules Obertes previstes fins ara, aniran destinades als futurs aspirants que vulguin realitzar la prova d’accés a 1r i 5è curs del Grau Professional de Música.

COM PUC ASSISTIR

Per poder assistir a les Aules Obertes heu d’emplenar el formulari corresponent al curs que voleu assistir i entrar les vostres dades, les quals una vegada registrades rebreu al vostre correu electrònic la confirmació per participar-hi.

SESSIONS DE TREBALL

A les ‘AULES OBERTES‘ podreu veure i descobrir, de primera mà, com es treballa a dintre les classes d’Instrument i Llenguatge Musical. A més, podreu conèixer el centre i els seus espais, i copsar quin és l’ambient que s’hi respira al centre.

:: 1r d’ESO / GRAU PROFESSIONAL DE MÚSICA

:: 1r BATXILLERAT / 5è GRAU PROFESSIONAL DE MÚSIC

Per la resta de cursos, hi haurà una reunió informativa (pendent de confirmació).

PORTES OBERTES al centre es faran el 24 de febrer de 2024.

INSCRIPCIONS OBERTES

1r d’ESO / GRAU PROFESSIONAL DE MÚSICA 1r BATXILLERAT / 5è GRAU PROFESSIONAL DE MÚSICA
Divendres,8 de març de 2024 Dimecres, 3 d’abril de 2024 (Matí)

CONTACTA amb nosaltres