VI Cicle de Música de Cambra

El Cicle de concerts de música de cambra vol ser un espai per potenciar l’aprenentatge dels nostres joves intèrprets i donar a conèixer la feina que fan des de l’assignatura de música de cambra dintre el grau professional de música. Tots els grups de cambra, des de 1r d’ESO fins a Batxillerat, tenen l’oportunitat de poder participar dintre d’aquest cicle, repartits en diferents moments del curs acadèmic on hi haurà dos cicles, el d’hivern i el de primavera.

Dintre de cada concert podreu trobar grups de cambra de diferents especialitats i diferents formacions que poden anar des de duos, trios, quartets i quintets. Per tant, una oportunitat per poder escoltar un repertori molt variat de música de cambra de diferents instruments i formacions cambrístiques dintre d’un mateix concert.

CALENDARI

El VI Cicle de Música de Cambra consta d’un primer cicle, el Cicle d’Hivern, el qual es durà a terme del 23 de febrer al 2 de març de 2023. I cap al final del tercer trimestre, hi haurà el Cicle de Primavera, on hi ha dos concerts programats per als dies 7 i 8 de juny de 2023.

Ambdós cicles tindran lloc a la sala de concerts de l’edifici de Secundària de l’IEA Oriol Martorell i a la Sala de Llevant de la Biblioteca de Catalunya.

PARTICIPA COM ALUMNI

A més, volem donar l’oportunitat als nostres ALUMNIS de tocar dintre el cicle de concerts amb els seus respectius grups de música de cambra, els quals podran participar en els concerts que es realitzaran a la Biblioteca de Catalunya. Per tant, si sou ALUMNI que formeu part d’un grup de cambra i voleu participar en el VI Cicle de Música de Cambra, feu-nos arribar les vostres propostes amb les vostres dades i les característiques del vostre grup cambrístic i de repertori.

Enviar-ho a: musicadecambra@ieaoriolmartorell.cat

Termini per rebre les propostes:

15 de desembre de 2023 (Cicle d’Hivern)

30 de març de 2023 (Cicle de Primavera)

Dates concerts:

dimecres 1 i dijous 2 de març de 2023

20.30 a la Biblioteca de Catalunya

dimecres 7 i dijous 8 de juny de 2023

20.30 a la Biblioteca de Catalunya.