Cicle Música de Cambra

El  Cicle de concerts de Música de Cambra és un espai per potenciar l’aprenentatge dels nostres joves intèrprets i donar a conèixer la feina que fan des de l’assignatura de música de cambra dintre el grau professional de música. Tots els grups de cambra, des de 1r d’ESO fins a Batxillerat, tenen l’oportunitat de poder  participar dintre d’aquest cicle, repartits en diferents  moments del curs acadèmic: dintre el cicle d’Hivern i el cicle de Primavera.

Aquest III Cicle de Música de Cambra_d’Hivern  consta de quatre concerts que es realitzaran en diferents espais de la ciutat de Barcelona. El nostre objectiu és apropar a la gent de la ciutat i oferir-los la possibilitat de poder escoltar i gaudir de la música per a cambra que fan les futures generacions de joves intèrprets.

Els dos primers concerts es realitzaran a l’Auditori de l’institut de l’IEA Oriol Martorell, i els altres dos restants tindran lloc a la Capella del Col·legi Major Ramón Llull i la Sala de Llevant de la Biblioteca Nacional de Catalunya, ambdós llocs emblemàtics de l’arquitectura de la ciutat de Barcelona.

Dintre de cada concert podreu trobar grups de cambra de diferents especialitats i diferents formacions que poden anar des de duos, trios, quartets i quintets. Per tant, una oportunitat per poder escoltar un repertori molt variat de música de cambra de diferents instruments i formacions cambrístiques dintre d’un mateix concert.

PROGRAMACIÓ

CONCERTS
GRUPS DE CAMBRA
LLOC