CONCERT PARTICIPATIU_NADAL 2023

El Concert Participatiu de l’IEA Oriol Martorell és un esdeveniment de centre del qual, any rere any, i coincidint amb la proximitat de Nadal, vol aglutinar i convidar a tota la comunitat educativa, des d’alumnes, professors, pares i mares, exalumnes i amics, a viure l’experiència de participar en un gran concert amb orquestra i cor. Tot el centre viu i es contagia d’aquest esdeveniment, que va agafant més protagonisme i del qual, cada cop més, hi participa més gent per poder cantar amb el magnífic cor i orquestra i així poder viure en primera persona l’experiència única i irrepetible de compartir entre els més propers un esdeveniment inoblidable.

Esperem que en gaudiu moltíssim, d’aquest Concert Participatiu!

L’OBRA

La proposta d’enguany és el Magnificat en si bemoll major, del compositor Francesco Durante (1684-1755).

L’obra consta de les següents parts:

1. Magnificat Cor mixt i orquestra ESCOLTA’L
2. Et misericordia Soprano, contralt, cor mixt i orquestra ESCOLTA’L
3. Deposittus potentes Cor mixt i orquestra ESCOLTA’L
4. Suscepit Israel Tenor, baix i orquestra ESCOLTA’L
5. Sicut locutus est Cor mixt i orquestra ESCOLTA’L
6. Sicut erat in principio Cor mixt i orquestra ESCOLTA’L

Lletra en llatí i en català del Magnificat  veure document>>

Per tal de poder-nos desitjar unes bones festes de Nadal, cantarem tots plegats la nadala El noi de la mare. (Molt aviat compartirem amb vosaltres la partitura).

CALENDARI

Dissabte 16 de desembre, assaig general a l’edifici de secundària, de les 9.30 h a les 13.30 h.

Donada la complexitat de l’activitat en un sol assaig, és obligatòria  l’assistència per a poder participar en el concert.

Dimecres 20 de desembre, assaig general a partir de les 17.30 h (més endavant concretarem amb detall cada franja horària de la convocatòria)  i concert a les 19.45 h a la Basílica de Santa Maria del Pi de Barcelona.

Com ja sabeu, si us engresqueu a participar en aquesta activitat, és important tenir els coneixements musicals que us permetin llegir la partitura.

PARTICIPAR COM A CANTAIRE

Si voleu participar en aquest concert, cal enviar un correu abans del dia 25 de novembre indicant el vostre nom i la relació que teniu amb l’escola. Si sou pares d’alumnes actuals, escriviu també el nom i el curs del vostre fill o filla.

També cal que ens digueu quina és la vostra veu: soprano, contralt, tenor o baix.

Correu: concertparticipatiu@ieaoriolmartorell.cat

Tenim previst no passar de 50 cantaires per corda. Per tant, acceptarem les sol·licituds fins a arribar a aquest nombre de participants. Un cop inscrits, us farem arribar les partitures.

RECURSOS AUDIOVISUALS

Concert Participatiu 2022