Alumnes de música van a veure l’espectacle Cobla 2.0

El passat dimarts els alumnes de 4t de primària de música van visitar el Palau de la Música per gaudir de l’espectacle COBLA 2.0 en el qual van descobrir la sonoritat dels instruments de la formació tradicional per a cobla. A més, va ser un luxe poder redescobrir aquesta emblemàtica formació, amb els polifacètics i intrèpids músics de la Cobla Sant Jordi-Ciutat de Barcelona.

Què vam veure?

La Cobla 2.0 és una proposta escènica i musical de visió moderna i contemporània que no deixa indiferents i trenca amb alguns dels estereotips tradicionals vinculats a aquesta agrupació.  Sense renunciar a la sonoritat característica d’aquesta formació, músics i públic esdevenen còmplices d’una nova manera d’entendre i viure la música per a cobla. Jazz, funk, chanson francesa, música contemporània, música tradicional, projeccions de mapping i moltes anècdotes divertides ens van acompanyar en aquesta nova gesta.

Qui en formava part?

L’espectacle Cobla 2.0 està format per músics integrants de la Cobla Sant Jordi-Ciutat de Barcelona. A més, els acompanyaven els músics Raúl Patiño, piano (professor del centre),
Roger Pi, bateria i percussions i Jordi Oriol, dramatúrgia i direcció escènica.

Com ho vam viure des de l’escenari?

Dossier educatiu

Us deixem el dossier educatiu en el qual podreu aprofundir sobre l’espectacle i la formació de la cobla i els seus entrellats.  Veure document>>

Moment d’esbarjo

Què passa a les xarxes