Alumne del centre guardonat al IV International Cello Competition – Luthiers Clar

L’alumne de violoncel, Gabriel Tomàs, ha estat guardonat al IV International Cello Competition – Luthiers Clar  amb el primer premi en la seva categoria, Galaxy Bows Category.

Aquesta setmana passada, es va celebrar al Conservatori Professional de Música  Manuel Izquierdo de Catarroja (Horta Sud) del País Valencià,

el IV International Cello Competition – Luthiers Clar en el qual van participar estudiants de violoncel  vinguts de diferents llocs d’Europa.

Dintre la categoria Galaxy Bows, en Gabriel, va resultar guardonat amb el primer premi després de passar a la final juntament amb els participants Laura Casado i Alexandre Ferreira.

El jurat va estar format per prestigiosos violoncel·listes i pedagogs d’aquest instrument, entre els quals hi havia Cecília de Montserrat, Elena Solanes i la gran pedagoga del violoncel, Maria de Macedo. Enhorabona per aquest merescut guardó i també a llurs professors.