L’alumne Alexander Rivera Chabrashvili, compon la seva primera simfonia

Aquest passat estiu, l’alumne de guitarra Alexander Rivera, d’origen georgià, i actualment estudiant de 1r d’ESO/Grau professional de l’IEA Oriol Martorell, va poder treballar i escoltar, per primera vegada, la seva Simfonia Georgiana, obra pensada per a orquestra simfònica. I ho va poder fer gràcies a la generositat del director titular de la Georgian Filharmonic Orchestra, del també músic georgià Nikoloz Rachvelide, el qual va dirigir i treballar juntament amb l’Alexander i els músics de l’orquestra l’obra que va compondre per aquesta formació.

L’alumne Alexander Rivera Chabrashvili, ha pogut treballar la seva composició de la mà dels músics de la Georgian Filharmònic Orchestra i el seu director Nikoloz Rachveli.

Podreu copsar, en el vídeo anterior, el treball que van fer conjuntament i poder escoltar alguns dels passatges dels quals es compon l’obra que ha escrit el jove músic. Per tant, ha estat una magnífica experiència haver pogut treballar la seva primera simfonia amb una orquestra de músics professionals i a més, fer-ho amb l’orquestra Simfònica de Geòrgia, la qual va estar meravellada de poder interpretar l’obra d’un compositor tan jove i talentós. A més, al final del reportatge, ens podrem endinsar en els paisatges i llocs més emblemàtics de la ciutat de Tbilisi, capital de Geòrgia, de la mà del mateix Alexander.

Una experiència que, sense dubtes, deixarà empremta en l’aprenentatge de la música del nostre alumne Alexander Rivera i veure, també, com les institucions més emblemàtiques d’un país deixen endinsar-se a les generacions més joves perquè puguin viure una magnífica experiència musical i desenvolupar el seu talent. Enhorabona!