Guardonades amb el Premi BBVA de música al talent individual

El cap de setmana del  6-7 d’abril, s’ha celebrat la quarta edició del PREMI BBVA DE MÚSICA AL TALENT INDIVIDUAL, organitzat per l’Associació de Conservatori de Catalunya,  a  l’Escola-Conservatori de Música de Vila-seca. Aquest premi anual i itinerant està convocat per la Fundació Antigues Caixes Catalanes, amb el suport de BBVA CX, i té com a objectiu potenciar la formació dels joves músics estudiants per a facilitar que puguin dedicar-se professionalment a la música.

Aquesta edició han estat guardonades tres alumnes del centre en la categoria júnior:  La Mar Gimferrer, violoncel, amb el Premi BBVA de música al talent individual, i la Dai Mar López, violí, amb una Menció d’Honor dintre la mateixa categoria. I l‘Isaura Guri, violoncel, ha estat guardonada amb el premi Accat a la millor interpretació d’un obra d’autor català. També cal dir que en Kaleb Bou, fagot, va aconseguir passar a la final dintre la seva categoria.

Moltes felicitats a tots ells i a tots els alumnes que han participat d’aquest concurs, representant a l’IEA Oriol Martorell, en totes les categories. Enhorabona als seus professors i a l’Helena Ginès, pianista repertorista, que els ha acompanyat durant tot el certament.