Visita a Ràdio Tobies

El passat dimecres 1 de febrer, Ràdio Tobies va rebre la visita de diferents mestres de les escoles Joan Perucho d’Albinyana i Pompeu Fabra de Cunit per conèixer, de més a prop, el funcionament de la nostra activitat de ràdio en el marc del programa “Tenim la paraula”.

Sis alumnes de cicle superior van col·laborar activament en l’activitat. En primer lloc, La Hiba i la Hidaya de 5èB van realitzar una petita entrevista als mestres convidats que ens va permetre conèixer una mica més les escola que ens visitaven.

En segon lloc, la Salwa, La Safae, la Hanan i la Hajar de 6è van mostrar com s’enregistra un podcast amb el programa Audacity. Per últim, la professora d’ESo, Xènia Grados, va explicar també la tasca realitzada dins l’optativa de comunicació i ràdio que es desenvolupa durant tot el curs amb els alumnes de l’institut.

Aquesta activitat ens va semblar molt enriquidora per ambdues parts i esprem poder establir altres col·laboracions més endavant.