Visita a l’Escola Municipal de Música Pau Casals

El passat dimecres 15 de març, els i les alumnes de tercer, vam visitar l’Escola Municipal de Música Pau Casals del Vendrell. Ens van rebre amb un petit concert de violoncels. Després, en petits grups, vam poder veure i tocar els violoncels i també conèixer les seves parts.

El violoncel (de vegades abreujat cello) és un instrument de corda. Té quatre cordes afinades en la, re, sol i do (de dalt a baix), i es toca amb un arquet que està fet de pèls de cua de cavall. El violoncel és un dels instruments de l’orquestra. El músic que el toca és denominat violoncel·lista.

A banda, ens van preparar unes activitats molt divertides sobre els instruments de la família del violí. Vam gaudir molt de l’activitat!