Visita a la Biblioteca pública del Vendrell “Terra Baixa”

El passat dia 23 de novembre les i els alumnes de sisè van visitar la biblioteca pública del nostre poble.
La visita es va dividir en tres parts: en la primera ens van fer una presentació on explicaven el funcionament de la web de la biblioteca i totes les eines que oferia, posteriorment ens van ser una visita guiada per tots els espais de la biblioteca i per acabar ens van preparar una sala amb una selecció de llibres perquè els alumnes gaudissin d’una estona de lectura.

Va ser una gran experiència per als alumnes, ja que van comprovar de primera mà que a la biblioteca poden trobar llibres de tota mena (còmics, àlbums il·lustrats, manga, etc.), música, revistes i tenen accés a espais per a la lectura i l’estudi.